דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיים בתוך ענן - לפגוש את עצמנו מבעד לעננים 

מאת    [ 05/01/2014 ]

מילים במאמר: 482   [ נצפה 1740 פעמים ]

חיים בתוך ענן – לפגוש את עצמנו מבעד לעננים

"מאז שאני זוכרת את עצמי, הביטחון שלי נמוך. אני לא מדברת בחברה, כי אני לא סומכת על עצמי שאצליח להגיד את מה שאני מתכוונת. אני לא מתעמתת גם לגבי דברים שחשובים לי, כי מראש ברור לי שלא אצליח לבטא את מה שחשוב לי. יש לי כל מיני דברים שאני רוצה לעשות בחיים, אבל אני לא מתחילה כלום לפני שארגיש קצת יותר ביטחון, כי ברור לי שככה שום דבר ממה שאני רוצה לא יצליח לי".

במשך זמן ארוך בשיחה שלנו, ניסיתי למצוא יחד איתה ארוע מסוים שאותו היא יכולה לספר לי, שבו התחושה הזו באה לידי ביטוי. היא לא הצליחה להיזכר באף רגע ספציפי. החוויה הזו, של "אני לא מספיק טובה בשום דבר", מקיפה אותה כמו ענן כהה, אין לה התחלה, אמצע וסוף.

במציאות שלה היום, בכל סיטואציה, היא בכלל לא שם. ישנה הסיטואציה, ובתוכה, בתוך הענן שלה, נמצאת היא. היא לא מגיעה למצב שבו היא נוכחת, כי הענן מפריד בינה לבין מה שקורה סביבה. כך היא לא זוכרת אף רגע כזה, למרות שהיא מעידה על חייה שהם רצף של רגעים כאלה. וכך, היא גם לא מצליחה לצאת מהרצף – אין לה שום סיכוי כל עוד היא בתוך הענן שלה.

זה התחיל אצלה מזמן, מאז שהיא זוכרת את עצמה. בכל פעם שהיא פגשה את החוויה הזו, זה כאב קצת יותר, עד שבסוף, היא נהייתה קהה לרגש, פיתחה מנגנון של בריחה מהכאב, בתת-מודע. אבל בריחה מכאב יכולה להיות רק זמנית, ועכשיו – הכאב הזה מנהל לה את החיים.

התחברנו יחד לארוע שהיה ביום הקודם. אותו היא הצליחה לתאר, באופן חלקי. הכי בולט בתאור היה חוסר הנוכחות שלה, ההרגשה שהיא בכלל לא בתקשורת עם המצב, אלא בתוך הענן שלה.

התחלנו עבודה של קבלה והכלה של המקום הזה, שלא יודע מה ואיך לדבר עם אנשים. היא הביעה התנגדות. החשש שלה היה שאם היא תקבל את המקום הזה, היא תתפשר, ולא תשאף ליותר ממה שיש לה היום.

הסברתי לה, שכדי להשתחרר ממשהו, היא צריכה קודם כל לפגוש אותו, להכיר בו ולקבל את החלק הזה אצלה. כל עוד היא בהתנגדות לזה, היא תמשיך להעצים את זה. הרעיון שהיא לא מסוגלת, הוא בגדר רעיון אצלה. היא לא באמת יודעת מה היא יכולה ומה לא. היא הפסיקה לנסות מזמן, הענן לא איפשר את זה.

השלב הבא, אחרי הפגישה עם מה שיש בתוך הענן, יהיה פירוק שלו. הפירוק שלו יאפשר למציאות חדשה להיווצר עבורה – באמצעות היכולות שלה, שאין לי ספק שקיימות

יצירת מציאות רצויה מתאפשרת כאשר אנחנו משחררים את כל אותם רעיונות, מחשבות, אמונות וזכרונות שאספנו בטעות בדרך, והאמנו שהם אמיתיים והם שלנו, כמו אני לא מספיק חכם, לא מספיק טוב, לא ראוי, לא מגיע לי והרשימה עוד ארוכה ומגוונת.

בטיפול בשיטת האמת הפשוטה בה אני עובדת, אנחנו מזהים את כל אלו, משחררים, ומאפשרים לידע הקיים בנו לבוא לידי ביטוי ליצירת מציאות חדשה, רצויה.

 

 

נורית צורגיל - מומחית לטיפול אנרגטי ויצירת מציאות.


 מפתחת שיטת "האמת הפשוטה" לריפוי ויצירת מציאות.


 בעלת נסיון רב בטיפול באנשים בשיטות שונות - במגע (שיאצו, ריבאלנסינג ועוד), אימון בשיטה האבולוציונית, רייקי ותטא הילינג.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב